utnuspirinc Ozel cinarlida dogum yapan arkadaslar nasil memnun musunuz birde ucretler ne kadar bilen var mi onur beyin iyi oldugu soyleniyor ona gitmeyi düşünüyorum bilen arkadaslar cevap yazabilir mi acaba
Yavyumbebegim utnuspirinc ben onur beye gidiyorum canım gayette memnunum doktorumdan doğumumda nasipse orda olucak çınarlının çok iyi bi hastane olduğunu herkes söylüyor zaten aklında soru işareti kalmasın. Muayene ücreti 80 tl sezeryan normal Doğum da 2800 fakat Ocak ayında zam gelicekmiş.
Hotic utnuspirinc ben çınarlıda doğum yaptım 2,5 ay önce. Anestezi ekibi cok iyiydi ama genel olarak memnun olduğumu söyleyemem valla. 2600 doğum ücretiydi muayene 80 tl tahliller de içinde. 10 gün içinde ne kadar gidersen git ücret verilmiyor zaten tekrar.
Busimss utnuspirinc benim ablam ve bir kaç arkadasım yaptı zaten doğum hastanesi orası ve gayet güzel ilgililer. Bende Tahir özgüdere gidiyorum Ama Buca da özel muayenesine gidiyorum. Kendisi de Çınarlı hastanesinin ortağı zaten sahibi. Doktorum da çok iyi hastane de gayet iyi. Bu sene Li doğum ücreti 3.600 TL diye biliyorum ama 2020 de ne olur bilemiyorum canım
Sln1987 Ben çınarlıda doğum yapacağım ama doktorum özel .. 36dan önce doğarsa yeni doğan ünitesi için Egepol , eğer vaktinde gelirse anestezi ekibi iyi olduğu için tercihim Çınarlı demişti doktorum .. Daha öncede ameliyat oldum Çınarlı’da gayette memnundum
utnuspirinc Yavyumbebegim anladim canim cok sagol detay icin bende onur beye gitmek istiyorum ama bir sey daha sormak isterim muayene ay icerisinde nasil cagriliyor her gittiginde mi 80 oduyorsun nasil oluyor acaba
Yavyumbebegim utnuspirinc ilk başlarda 3 hafta da bir çağırıyor muayeneye ama 10 gün içinde gidince tekrar muayene ücreti ödemiyorsun son haftalarda da 2 haftada bir çağırmaya başlıyor. Onur beyi tavsiye ederim
utnuspirinc Hotic sagol cevap icin canim neden memnun olmadin anlamadım ne gibi sikintiyla karsilastin birde hangi doktora gidiyorsun
Hotic utnuspirinc güngör beydi doktorum. Biz baya geç başladık o hastaneye ve doktora taşındığımız için 37. Haftadan sonra gitmeye başladık. Doktorumuz iyiydi doçent biraz ağır işitiyordu iletişim cok çok süper değildi ama bilgisine inanıyorum onun. Ben de hemşireyim bu arada. Sormadan anlatıyordu herseyi. Sezaryen oldum günü geçtiği için. Doğumdan sonra ebeleri bulmak zor oluyordu ya gece falan arayıp çağırıyoduk. Yemekleri cok kötüydü televizyon falan arızalıydı tek kanal çalışıyordu yani devlet hastanesinde olsa hadi normal dersin ama özel olunca insan böyle seylerle uğraşmak istemiyor. Zaten uğraşmak istemediğin için özele gidiyorsun orda da ebe bulana kadar zaman geçiyor. Emzirme hemşiresi bebeğin ağzına sıktığı enjektörü yatağın üzerine atıyor sonra onu tekrar kullanmak istiyor falan. Beni rahatsız eden seyler vardı.
Hotic utnuspirinc bu arada bu demek değil ki sizde de böyle olacak. Ben 9 eylülde doğum yaptım. Özellikle denk getiren anneler cok olduğu için o gün yogundu baya belki o yüzden ebelere ulaşımda sıkıntı yaşamışızdır. İnsallah siz rahatca doğum yaparsınız ve daha memnun kalırsınız. Ben de cok cok memnuniyetsiz ayrılmadım ama bu hijyen konusu rahatsız etti. Hemşireye o enjektörü kullandırmadım. Ona rağmen trip atmadı bana tekrar ben çağırmadan geldi bi sorun var mı çişini yaptı mı falan diye ☺️
utnuspirinc Cok tesekkur ederim butun cevaplara. Bende bir gidip gormek istiyorum dogumu ozelde diye düşünüyorum suan ama hem devlete hem onur beye gitmek istyorum bakalim dun kontrolum vardi ili hafta sonraya bi onur beye gidicem inslh icime sinerse de devam 😊
Yavyumbebegim Bi gece hastanede yatmıştım onur bey yurtdışında olduğu için dilay hanım ilgilenmişti benimle. Oda cok ilgili doktor akşam saat 10 da odama gelip nasıl olduğumu sormuştu. İlgili bi doktor yani