Loya06 doktorum docentti. Docent doktor ahmet uysal benim down sendromu riskim vardi inanilmaz iyi bir doktor anlatamam. Ebeeler cok samimi cok icten ve her konusa yardımcı odalar biraz küçük ama ben vip odada kalmıştım iyiydi. Hemsire 2 saatte 1 gelip tansiyon ates ölçtü bebekle ilgilendi