Ergul_00 Gamzer68 bende 34+2deyim bebegin kilosu 2900 iri bebek dedi bana da ..ve un şeker işini abartma sakin dedi suan bebek 37+1 gibi görünüyor gelişimi ilerde 😔
Gamzer68 Ergul_00 adalet mi bu hamileyken diyet yapılır mı yahu 😄🤷🏻♀️🤷🏻♀️ şaka Bi yana sağlıklı olsunlar da mecburen dikkat edeceğiz