Merhaba ikizlerimle 22+6olduk bugün benim sorunum sabh uyandığımda yüzümde hafif şişlik hissttm bi kaç gün öncesinde de bilegimde oldu ama ödem gibi değil bgun sağlık ocağına gidip tansiyonum falan ölçüldü herhangi bi sknti da çıkmadi bu gibi durumlar yaşayan varmı yardımcı olur musunuz lütfen?