Canım banada doktor 1,5 ay önce rahmin kalp şeklinde demişti. Ne gibi sıkıntıları olur diye sorduğumda, erken doğum riski olabilir, 15 gün arayla gelirsin kontrollü gideriz dedi, yukarda arkadaşın söylediği gibi, bazı bebekler anne karnında büyüdükçe düzeltiyor o kalp kısmını dedi. Şu an 5 aylık oldum, bir daha yorum yapmadı, gittiğimde soracağım tekrar düzelme var mı diye:)