Epidural anesteziyi sadece tek yapmıyorlar canım sezaryenda epi+spi yaparlar isterseniz . Genel anesteziye nazaran çok daha konforlu bir yöntem . Doğumda bebeğinizi görüyorsunuz , doğum sonrası ağrınız olmuyor , ağrınız olduğunda konulan kataterden çok kısa sürede ağrınıza müdahale edilebilir .. Sadece dikkat etmeniz gereken hemen sonrasında baş ağrınız olmaması için bol su tüketmeniz gerekli ve kafeinli ürünlerle etkilerini kırabiltiieniz . Ki bu baş ağrısı da belki 1000 vaka da bir bile görülmüyor . Uyuduğunuz da yani genel anestezi olduğunuzda uyandığınız an ağrınız başlar , sersem oluyorsunuz ister istemez .. kendinize tam anlamıyla gelmeniz en az 2 saat .. Boğazınıza tüp yerleştirdiklerinden boğaz da hassasiyet gelişebiliyor vs. kıyaslamayı siz yapın :) Ben epi + spi ile olacağım kısmetse :)