Cemile27 Merhaba bayanlar ben hünüz 6 haftalık hamileyim ve sol göğsümdem sızıntı şeklinde beyaz bir sıvı geldi bu ne olabilir böyle bişey yaşayan var mı?
suleadibelli_77 Cemile27 göğsünüzü sıkmayın gelen sıvı ilk süt dedikleri kolostrumdur.Göğsünüzü sıktığınız taktirde rahim kaslarınız uyarılır ve erken doğuma sebep olur siz daha 6 haftalık hamileyseniz allah korusun düşüğe sebep olmasın
Hazel_sertkaya Benim de yeni hamileliğimde gelmişti şuan 8 aylığım hala hafif hafif geliyor sakın sıkmayın, o süt bazı insanlarda gebeyken başlıyor gelmeye ne güzel demek ki sütünüz olacak.
Cemile27 Hazel_sertkaya inşallah tabiki sütün olması iyi bir şey ama erkenden böyle bişeyle karşılaşınca bi şaşırdım hiç kimseden de duymamıştım 🤗🙈
Cemile27 suleadibelli_77 Allah korusun 🥺 buraya yazılanları okuduğumdan beri elimi dahi vurmuyorum gerçekten 🤷🏻♀️
suleadibelli_77 Cemile27 korkutmak istemedim kusura bakmayın bende son 2 haftadır kendi sıkmamla geliyor banyodan sonra sıkıyordum bu bilgiyi nette okuduktan sonra asla yapmadım bende 7,5 aylık hamileyim.
Cemile27 suleadibelli_77 sizede çok geçmiş olsun rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alabilmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻🤗