annisadayi 3 tane test yaptım. 3üde gölge gibi ama 2. Çizgi var. Yarın test yaptırıcam. Ama böyle olup pozitif sonuç alan var mı
tugcebyl annisadayi benim de dört gün geçtikten sonra silik şekilde çıkmıştı çok net değildi :) çok şükür pozitif :)
cerrah61 annisadayi benim de gölge gibiydi gebelik varsa zaten gün geçtikçe koyulaşır , sanırım daha cok yenidir mercimeğin🙊 en güzeli kan testi ver net öğrenmiş olursun
annisadayi tugcebyl gölge gibi buda. Var görünüyor ama gölge. Oğlumda saniyesinde kıpkırmızı çıkmıştı
Nur55 annisadayi merhaba, bende hamileliğimi silik çizgi ile öğrenmiştim muhtemelen adet tarihinizden önce yaptınız o yüzden siliktir
Zuzum_20 annisadayi benim çok silik di adet günüm de ertesi günde cok silikti ve şuan 32+2 günlük hamileyim canım ☺️☺️
Simya annisadayi gebelik yoksa net tek bir cizgi cıkıuor.. Ama gebelik varsa cok silik de olsa cıkıuor ben günüm geçmeden öğrenmiştim o şekilde.. Bence hamilesin tabi cevabım seni yanıltmasın ama testlerde ben hiç yanılmadım günün geçtiyss bir kan testi yaptır derim
annisadayi Sabah ilk idrarla yeniden test yaptım ve bu bariz negatif çıktı :( Çok üzüldüm ya. Adetimde geçti ama ben hep geç yumurtlarım ona bi umut 1 hafta daha var adet olmaya diyorum
SalihaHakanetin Bende 1 hafta varken adetime yaptım ve ilk kez silik çizgi gördüm ve şuan hamileyim şükürler olsun 🤲🤲