SibelGozen 2 gündür kasıklarım ve belim ağrıyo yorgunluk hissi hiç gitmiyo karnım çok aşağıda yürürken alt tarafıma baskı oluyo normal mi sizde olurmuydu 🙄
Seydanurak SibelGozen SibelGozen benim karnım uzun süreden beri aşağıda hele ki doğum iznine çıkmadan önce geceleri doğum sancısı geliyor sanıyordum öyle baskı yapıyordu. Hem belim hem kasıklarım çok fena ağırıyordu. Ama 3 haftadır evdeyim baya azaldı şimdi. Doktorunuza muayenenizde sorun mutlaka. Bu sebepten doktora gittiğimde oldu bu arada. Bir tanesinde idrar yolları enfeksiyonu çıktı. Geçmezse doktorunuza kontrole gidin bence