Miu14 Duyguluuu özelemi gidiyosun canım?banada 15+2de erkek dedi ama ben tam emin olamadım detaylıyı bekliyorum?benimde bi süpriz olurmu diye bekliyorum ☺️
Merve_kucuk Duyguluuu Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım 😊 yok henüz gitmedim ben, var daha gitmeme 🙂
Duyguluuu Miu14 evet canm şimdilik özele gidiyorum sen ? Kızmı istiyorsun sen 😊 benim önce erkekti 14 te sonra kız oldu şimdi kesin
Miu14 Duyguluuu çok sevindim benim bi oğlum var gönül isterdi kız olsun ama tabi sağlıklı sıhatli olması en önemlisi ☺️ Pipi göstermişmiydi ilk gittiğinde?
Duyguluuu Merve_kucuk sağol canm amin inşallah senin de sende haber ver bana yine erkek mi dicek senin ki bakalkm😊❤
Duyguluuu Miu14 evet canm önemlisi sağlıklı olması 🙏😊 çıkıntı pipi gördüm demişti resim bile çekmişti görmüştük ama kızmış bugunde bacak arası gördük
Salihsaliha Kızlar ben de 15+4 teyim. Karnımda bazen böyle bı şey kayiyo gibi ya da kasigim bazen bı noktada sertleşiyor gibi ama bebekten mi bilemedim siz yasadiginuz için belki bilirsiniz. Bu arada göbekten dört parmak falan aşağıda hissediyorum normal mi bu
ds06 17+2 den beri hissediyorum çok şükür.ozellikle sabah ve yemek yedikten sonra çok net hissediyorum.bir de tatlı yiyince çok kipirdaniyor.uzanip yattiginizda karnınızda bir dalgalanma şeklinde gözle görülüyor .bu arada şuan 18+2 yiz 🙈😍
Hanife_20 ds06 yanlış anlamazsanız kilonuz nedir ben de daha tam hissedebilmiş değilim bişeyler hissediyorum ama bebek oldugundan emin degilim 71 kiloyum şuan yada o yuzden tam 18. Haftamızdayız
ds06 Hanife_20 Şuan 63-64 arasındayım .59 la hamile kaldım.boyumda 1.72.ama kiloyla alakalı olduğunu düşünmüyorum içinde bişey kıpırdanıyor gibi oluyor.karninizda görünürde hissedemezseniz bile icsel hissetmeye başlarsınız yakında ,🤗🙏