Arkadaşlar 22 haftadayız.. Dünden beri bebeğim göbeğimin altında hareket ediyor normalde yukarda hissederdim.Bugün de aynen oralarda hareket.. Dün full yattım bugünde.Ayrıca sanki göbeğim aşağıda duruyor🙄 normalde yukarda dik dururdu.. Normal mi bu durum acaba ?? Birde su gibi akıntım oluuor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️