Esrayksl 26+3 haftalık gebeliğim var oğlum olucak ve hala isime karar veremedik sizce Buğra Batın nasıl ?
Mucizebebegim3 Esrayksl Canim ben cinsiyetmi blmiorm ama hep oglum olursa bedat batin koycam diyordm batini tek baisna koyamiyorsn ama dabbimize ait sifatlari iceriyor sadece ona has ozellikler var. BASINA ABD YADA ABDUL KOYMA GEREKIYOR MUS ABDULBATIN KONULABILIR TEK BASINA BATIN KOYAMIYORSN .. Ben oyuzdenoglum olursa vazgectm koymakdan
_tugce Esrayksl ben batın ismini çok beğeniyorum canım hatta benimde oğlum olcak ama ablamın hayali oğlu olursa ismini batın koymak o yüzden koyamiyorum görkem olcak inşallah oğlumun adı 😊
Firdevsi Bnmde oğlum olucak adını kerem koymayı düşünüyorum çınar miraç bunlarıda beğeniyordum ama en çok kerem hoşuma gtti seninde sylerken içini hangisi ısıtıyosa onu seç cnm
KeremAsafmoOoOom Firdevsi cok güzel Bi tercih anlamı da cok güzel bende kerem asaf koydum Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin😍
Ikincibebek38 Benim bi oğlum var ismi umut ömer şimdi iki aylık bi hamileliğim var kız olursa ayşe oğlan olursa bilal kaan koymayı düşünüyorum cnm
Mucizebebegim3 Gizli, görünmeyen. “Gözle algılanamayan, zaman ve mekâna nisbet edilemeyip her bakımdan tek ve yegâne olan”, “bütün gizlilikleri bilen”, “yaratıklara her türlü nimeti lütfeden” gibi manaları vardır. Allah’ın 99 isminden biri. (El-Bâtın)
Deletedmom2224 Esrayksl Batın Allahın ismidir başına Abdul koymadan koymanız uygun olmaz ama Buğra çok güzel, 😊