ikizannesi_ Nesli_han merhaba benim bugün beşinci günüm sezeryandan sonra iki gündür gelmeye başladı tabi bugün birz dha iyi oldu giderek DHA iyi olacak gibi ins.
ikizannesi_ Nesli_han benim ikizler kuvezdeydi erken geldikleri(33 hafta da geldiler) için süt alamadilar maalesef daha bugün sabah bıraktık ilk sütlerini damardan besleniyorlardi.☹️