Tgb2310 Merhaba kızlar 14 haftalık ikiz gebeyim karnımın alt tarafı adet ağrısı gb ağrıyo arada sızlıyo bu rahim büyüdüğü için mi oluyo yoksa bi sıkıntı mı, bu arada 10 gündür falanda lekelenmelerim oluyor ilaç kullanıyorm.
mucizelerininannesi Tgb2310 cnm bende de ağrı çok oluyor bazen daha ve sola dönmek eziyet haline geliyor uzanmış haldeyken ama arada geçiyor sonra belim coo ağrıyor bende çok korktum dr gittim çok şükür bi sıkıntı çıkması normalmiş 15+4üm bende artık hareketlerini hissetmeye başladım diye karnimda çıkıyor normal dedi dr ama bende lekeleme durumu yok sende lekeleme var istersen bi doktora görün veya telefonla bi sor en azından için rahat eder. Sağlıkla kucagimiza alalım inşaAllah🤲🏻
Tgb2310 mervealis63 yarınakşama randevum var da bebeklere bile olur mu die korkuyorm sizde hiç ağrı olmadımı
Tgb2310 mervealis63 yarın randevum var gidicem inş de gidene kendimi yiyip bitirmeyim die fikir almak istedim😔
Simgeeee Tgb2310 agrı sancı olur canım cok normal. Kanaman olmadıgı sürece korkma. Parlak Kırmızıya dönerse lekelenmen doktora git hemen. Ama agrılar rahim genişlemesindendir.
Tgb2310 Simgeeee evet bende öyle düşündümmama dün devlet hastanesine gittim bunlar düşğk belirtisi ddi korktum biraz yarın kendi doktoruma gitcem bebeklere bişe olur mu die endişelendim biraz
Tgb2310 mucizelerininannesi benm belimde ağrıyor evet dünndevlet hastanesine gittim kanama alanın yok ddiler yarında dr uma gitcem teşekkürler biraz olsn rahatladm devlettekiler bunlar düşük belirtisi ddi korkmştm
mucizelerininannesi Tgb2310 kötü düşünme kötü olmasın cnm inşaAllah o yüzden içini ferah tut dinlen o doktorlara da çok bakma herşeyi abartıyorlar artık inanasim bile gelmiyor gerçekten sırf korkutmak için konuşuyorlar boşver sen bebişlerim sağlıklıdır inşaAllah bol bol ayet-el kürsü oku geçer ağrıların da inş
Tgb2310 mucizelerininannesi ay sağol cnm ya gerçekten asistanlar direk yatış verelşm falan ddi istemedm çıktm ama aklımda kaldı yani sağol. İnş yarın kendi dr m da iyi şeyler söylerde üzerimden stresi kalkar. Yatakta ayağımı sağa sola atsam bile aklı gider oldu. İyi düşünmeye çalışıyorm ama ağrılarımda olunca tedirgin pldm biraz ama rahatldm şimdi