Bebisim_1208 yaa. Bizim 3 ay bitti. İlk 2 ay tatildeydim zaten hiç yerimde durmadım. Günde 16-17 bin adım attığım oluyordu. Ama 1 aydır halsizlik, iştahsızlık. Yemeyince de hareket edemiyorum vs. Çabalıyorum yürüyüşe vs. Pilatese başlıcam. Yaklaşık 2 senedir spor yapıyorum ama bir korku geldi herkes yapma diyor. O yüzden 15 haftalık olayım diyorum en azından. Siz spor olarak yürüyüş mü sadece?