Safissss 34 haftalık hamileyim zaten nerdeyse başından beri sulu ve beyaz akıntı vardı,şimdi sarıya döndü,doktor biteral tb verdi,henüz kullanmadım, ilaçsız tedavisi yokmu
Deletedmom00260 Safissss Organik elma sirkesini al. 1 lt suyu önce kaynat sonra soğumaya bırak. Su soğuyunca içine yarım çay bardağı sirkeyi döküp karıştır. Sonra steril bir pamukla sür. Ama doktoruna sormadan yapma. Ben ilk aylarda yaptım, faydasını gördüm. Yine de doktoruna mutlaka danış canım. Organik elma sirkesi olacak ona dikkat et markette satılanlar değil. Bir de çamaşırlarını 90 derecede yıka ve Yüksek ısıda ütüle. Umarım atlatırsın
Deletedmom00260 Kronik hale geldiyse ne yapsan iyileşmiyor sadece hafifliyor. Bana organik elma sirkesini suya karıştırıp hafif sür pamukla demişti doktor, yaptım bir ay boyunca. Epey iyi de geldi ama tamamen geçmiyor malesef. Hamilelikte vücut direnci daha da düşüyor. Bu halde normal doğum yapabilecek miyim merak ediyorum.
Safissss Deletedmom00260 benim gebelik şekerimde var,elma sirkesini duymuştum, ama nasıl yapıldığını tam bilmiyorum bu ara karnımda kasılmalar arttı. erken doğuma neden olduğunu duymuştum buna bağlımı acaba diye düşünüyorum, ilaç kullanmakta istemiyorum artık
Masalumut Benim de kullanmadigim fitil kalmadi en iyi biteral in fitili geldi ondan beri yoktu şimdi gene başladı bu sefer farklı bi fitil verdi
Seydanurak Ben temmuz ayından beri çekiyorum, 37. Haftamdayım şimdi. Ne fitil kullandıysam geçmedi maalesef doktorum arttıkça temizleme işlemi yapıyor. O baya bir hafifletiyor enfeksiyonu. Bir de vajinal yıkama diye geçen bir ilaç var. Onu verdi doktorum. Arttıkça onu kullanıyorum, o bölgenin oh dengesini düzenliyor. Benim gibi stresli bir yapınız da varsa hamilelikte geçmesi kolay olmuyor maalesef .
Safissss Seydanurak hemde çok stresli yapım var,baştan beri bir takım sıkıntılar oldu,10 yıl sonra hamile kalınca böyle oluyor,çokmu yoğun akıntınız benim su gibi bişey geliyor ve sarı bir akıntı oluyor üzerine,
Seydanurak Benim dönem dönem o kadar yoğun oluyor ki sürekli çamaşır değiştiriyorum o yüzden kendinizi kötü hissetmeyin hamilelikte maalesef flora yapısı değiştiği için çok sık yaşanıyor, siz stres yapmamaya çalışın sadece ve tabiki doktorun dediklerini birebir uygulayın. Probiyotik fitil veriyor bana doktorum, ağıDan da probiyotik alıyorum. Ama en doğalı kefir içmek.