Kızlar merhaba 37+5 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı. Doktora gittiğimde sadece ulturosan ile baktı çocuğun kilosu 3600 çıktı biraz bebeğimiz iri koca kafalı dedi hatta güldü. Haftaya çarşamba sabah erkenden gel alttan muayene edeceğiz duruma göre hareket ederiz dedi. Daha sonra NST istedi ilkinde sancı çıktı ebe doktor baktımı açılman var mı dedi hayır bakmadı dedim. Doktor NSTyi görünce tekrar çekilmesini istedi ebe bu sefer çikolatada ye diyip tekrar çekti yine sancı çıktı. Ebe bi kaç günün daha var senin dedi. Doktorumda yatış falan vermedi yads açıklık olup olmadığına bakmadı. Haftaya çarşamba gelirsin dedi. O zamana kadar ağrın sancın kanaman olur yada suyun gelit beklemeden gel dedi. Ancak NST de sancı çıkmasına rağmen ben o an hiç birşey hissetmedim sadece 4-5 gecedir bıçak sağlanır gibi ağrılarım oluyordu. Daha önce böyle birşey yaşayan varmı? Sizce bi iki güne gerçekten doğum yapar mıyım?