Ben yaptırdım iyi ki de yaptırmışım. Yüksek çıktı önce endokrinolojiye gittim orası da insüline gerek yok deyip diyetisyene yolladı. Şu an çok dikkat ediyorum yediklerime. Testi yaptırmasaydım öğrenemeyecektim. Yüksek veya düşük değer çıkması tehlikeli dedi doktorum. Erken doğum, bebeğin kilolu olması, bebekte şeker rahatsızlığı ve kalp rahatsızlığı olabiliyor dedi doktorum. Şükür farkedildi de önlemini aldık. Mutlaka yaptırın. Zaten içtiğiniz içecek de yiyeceğiniz iki dilim baklavayla aynı şeker oranına sahip ki neler neler yemiyoruz.