Gulenyuz82 Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 34+5 haftalığım bebeğin kilosu 2.690 gram boyu 42,43 cm dedi baş geliş normale uygun dedi sizce boy ve kilosu nasıl :)
Zade Gulenyuz82 Bence gayet iyi :) Bizim ki de 33 +2 de kilosu 2400 boyu 46 cm di :) Bu boy ve kilo olayları biraz da anne babanın genetik durumuna göre de değişiyor o yüzden kendi özelliklerinizi dikkate alarak kıyaslama yapmalısın :)
Sema12 Gulenyuz82 bence gayet guzel , bend dun gttim 32. Haftama grdm bebegim 2060 gr , boyu 42 cmmis cok iyi dedi doktorum 3300, 3500 gr dogar boyle gderse gelisimi dedi INSALLAAAHHHHHH 🤲🤲😍
Meeerveunal Meeerveunal sadece biraz toplu bi bebiş olucak gibi bence ama bi sorun olsaydı doktorunuz söylerdi zaten endişelenmeye gerek yok 😊
Gulenyuz82 Zade ay babamız hep zayıfda bende biraz vardı balık etlilik :) ama boyumuz uzun ikimznde kısamı kalmş boyu acaba
Zade Gulenyuz82 Daha Doğuma çok var bu iki haftada ciddi gelişim gösteriyor bebişler yakalar bence o zaman a kadar sıkıntı yapmayın derim :)