Esin_seymen tatlım sen bu ismi sevdin mi? Bitti💕🌺 benim 4,5 yaşındaki kızımın ismi de “İREM” .kulağına okurken dini bi isimle birlikte okuduk.kimlikte irem yazıyor. Bana da dediler etraftakiler yok yalancı cennet falan filan....bende “evet, benim bu dünyadaki yalancı cennetim evladım🥰” diyorum o anda susuyor hepsi. Senin içine güzel geliyorsa sorun yok😊şimdi oğlum olacak, onun adı da “KEREM” 🚼bak ona da bi yığın laf diyecek büyükler..yani derler de derler........boşver.....