Merhaba kızlar. Şu an 14+6 hamileyim. Geçen hafta ve bu hafta kanamam oldu. Plasenta rahim ağzı tarafından hafif ayrılmaya başlamış.Bebekte bi sıkıntı yokmuş.Kanama durdu fakat doktor bi daha olur mu olmaz mı bilemeyiz dedi.2 kanamada da birer gece hastanede yattım. Şimdi progestan iğne ve hapını kullanıyorum.Böyle bir durum yaşayan mı? Paylaşırsanız çok mutlu olurum 💜🙏🏻