Aynen haklisin ama ben biraz takıntılıyım sanırım bu konuda çünkü ilk 4 ay hiç beslenemedm resmen serumlarla beslendim hep hastanelerde yattim mide bulantisindan şimdi de sağlıklı beslenmek istiyorum ama bi kez daha yiyim olmadi son olması umuduyla 😀