Gynomax xl 3 kullan mutlaka sürekli nükseder yoksa. Krem sadece kaşıntıyı alır tedavi etmez rahatlarsın yani sadece ama o fitiller 10 numara banada doktor vermişti allah razı olsun kurtuldum daha çıkmadı hamilelikte kullanılabilir merak etme ben kullandım ondan söylüyorum geçmiş olsun tekrardan canım