ipekveannesi Melteeeem benimki de öyle hareketleri azaldı gibi geliyor ben dürtünce hareket ediyor biraz 🙄 2 gün önce gittim kontrole herşey yolundaydı
Gulfem07 Melteeeem yaa saçımla uğraşmaktan çıkamıyorum vücut sıkıntı değilde kessem mi ne yapsam diye düşünmüyo değilim:) zaten tabure aldım oturuyorum 😂kış da geldi ılık suylada zor oluyo artık hasta olmam insallah
Minikfasulyeninannesi Bizde 32.haftamızın içindeyiz çok hareketliyiz gece yatarken uyutmuyor resmen sabah da uyandırıyor Pazartesi kontrolümüz var bu kadar hareket normal mi diye soracağım 29 da 1350 gr dık 😊
Alya123 Hatice2481 tam 30 haftalıkken gitmiştim 1600 gram demişti önümüzdeki hafta kontrolümüz var kaç olmuş bakalım 😍 şimdi 32+2 deyiz 💕
Bibebe Jear ay bizde 33+4 olduk canım. Doğum için ne dedi doktor. Gün falan verdi mi.? Durumun nasıl. Benim bazen kasığıma ayağıma falan sancı giriyor.
Susu91 Maşallah hepinize hanımlar, ben de ocak annesiyim inşallah ufak ufak gerginlik olmuyo değil sizlerde de var mı? Sanki çok az kalmış günlerim varmış gibi geliyo normal mi yalnız değilim inşallah 😄 tavsileriniz varsa alırım..
Jear Bibebe Gece bacaklarim agriyor.Kalca kemiklerim agriyor.Benim ilk dogumum acil sezaryendi.Bu da sezaryen olucak.3 ocak gun verdi.Ama onun dısinda iyiyim.