Sema_6161 Merhaba arkadaslar 25 haftalık hamileyim doktor bebeğin suyunun fazla oldugunu söyledi aynı durumda olan varmı acaba? Bir sıkıntı olurmu acaba ?
Aras-Altay Sema_6161 benimde suyum çok fazla 28 haftalığım bebek 2 hafta önden gidiyor dedi doktor belkide erken doğum olabilir dedi. Allah’ın taktiri sonuçta son haftalarda suyum normale dönebilir de doktora pek inanmadım başka doktora gidicem
Aleyy00 Merak etme erken doğum olmuyor genelinde, benim de vardı hemde çok fazla sakın suyunun gelmesini bekleme bebeğin tehlikeye girer demişti hatta 38+2 de doğdu. Suyu doktorum patlattı