Rumeysa5454 Hanımlar 40+2 haftalıgız. Sabahtan beri belimde kasıklarımda düzensiz sancı vardı azönce lavaboya gittiğimde gebelik boyunca hiç olmayan jöle gibi beyaza yakın sarı gibi Bi akıntım olmuştu? Nişan olabilir mi? Sıvı degildi çünkü? 🙄
betulclk Rumeysa5454 38+4 oldm o dediğin akıntı bende bi kaç haftadr var ve her şey nrmal suyumda gelmedi beklemedym🙂
Rumeysa5454 Obsesifk Bi iki kişi yaşamış aynı durumu ama dogum yapmışlar mı meçhul o kısmı yazmamışlar 🤔
Deletedmom47 Rumeysa5454 yazdiklarini okuyunca bende heyecanlandim bir an bana ne oluyorsa 😂 Allah yardimcin olsun simdiden canim. Bebisini kucagina sapa saglam almayi nasip etsin insallah
Rumeysa5454 Deletedmom47 😂😂 amin canım benim hepimizin yardımcısı olsun rabbim. En heyecanlı haftalarmış bu son haftalar 🙈
Rumeysa5454 betulclk yaaa 🙈 acaba daha ne kadar bekleticekler bide doktora söylemeye gerek var mı acaba?
betulclk Rumeysa5454 ben her defasında akıntım fazla diyorm normal diyo son haftanda 😊 sabah gene gidecem yine bi sorayım bakayım 🙈
Rumeysa5454 betulclk canım şimdi çıktım kontrolden. Bebegim 4 kiloyu geciyor ve eşi yaşlanmaya başlamış doktorum cumaya kadar sancıyı bekleyelim olmazsa alalım artık dedi 😭 napıcagımı bilmiyorum
Nur Rumeysa5454 her nişan kanlı olacak diye bir sey yok canım ağrını takip etmek ve suyu daha doğru olur muallakta kalmamıs olursun. Ama nişan da kişiden kişiye değişir bazıları için kanlı bir leke bazıları için akıntı şeklinde
Rumeysa5454 Nur evet sanırım bazılarında kansız olabiliyormuş hakkımızda hayırlısı bakalım gidiyorum şimdi hastaneye 😊