DilekH aynısını bende yaşadım hiç bişey söylemeden doktorum kendisi sertlik başladımı demişdi evet dedm ve olduğu zaman beni aşırı derecede rahatsız ediyor hareket edemiyorum halsiz oluyorm , nefes alamıyor gibi. Alttan muayene oldum çok şükür rahim kısalığı yok dedi böyle olduğu zaman erken doğumdan şüpeleniyorlar
korkmayınn alttan muayenede bi sorun olsa zaten söylerdi