zengooo ben. Doktorum dışardandı kendi kliniğinde yumurta takibi yaptı. Kanlarımı ankara tıpta verdim, ankara tıpta prof çünkü. Yumurta toplama ve transfer hrs'de oldu. Negatif sonuçlandı ama hastane çok çok iyiydi. Bize kısmet değilmiş. 2.tüp bebeği de Allah kısmet ederse ocakta düşünüyoruz ve yine aynı şekilde düşünüyoruz