Bugün randevum vardı kızlar şu an normalde 37+6 olmam gerekirken bebeğim 38+6. Doktorum çatı muayenesi yapıyım dedi biraz korkuyorum hocam dedim olur o kadar dedi 😄 gerçekten korkuyodum ama çok az bi acı var elini döndürürken o da ilişki sırasında ki kadar. Korkulacak bişey yok kızlar 10 sn falan sürüyor kendinizi kasmayınca. Çatın güzel normal doğuma uygun dedi. İnşallah normal doğururum açılmam şu an için yok. Ama gerçekten muayeneden sonra kasıklarda ağrı olduğu doğruymuş. Bazılarının nişanı falan da geliyomuş bakalım benim nasıl olacak. Nst de biraz sancım çıktı normaldir dedi sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz 😊😊🤰🏻