Leyla_Alexandra Merhaba kızlar .. benim vajinamın iç kısmında yanma var idrarımı yaparken de çok hafif bir yanma oluyor bazen de bıçak saplıyorlar gibi bir ağrı giriyor .. acaba sirke ve su ile yıkasam bir zararı olur mu? Burda okumuştum öyle yapanlar varmış
HNur_06 Leyla_Alexandra bende kronik idrar yolu enfeksiyonu var. Ben hep öyle taharet alırım. Hiç bir zararını görmedim
Bsra_95 Leyla_Alexandra hiç bi zararı olmaz daha pis bakterileri öldürür temizler . Sirkenin hiç bişeye zararı olmaz zaten :)
Zeynepreyyan Leyla_Alexandra sirke vajina salgısının yapısını bozarak cildi tahriş eder. Hiç bir faydası yoktur . İdrar yolu enfeksiyonu varsa doktora git ilaç versin . Hamileysen ve enfeksiyon varsa tedavi edilmezse bebeğe geçiyor
Leyla_Alexandra Zeynepreyyan anladım .. o zaman ben yarın doktoruma gidip baktırayım inşallah enfeksiyon yoktur
Bsra_95 Leyla_Alexandra ya acıkcası annem kendisi yapmış o yuzden ben suyla karıştırmadım. Ama bi ltrelik şişeye yarı sirke yarı su koy dursun banyonda canım.
Gozde_32 Leyla_Alexandra dr bana suya elmali iyi bir sirke al aktardan karistir yika dedi ısede yaradi yapabilirsin sende gecmis olsun
Nilll Leyla_Alexandra kaç tane doktordan duydum genital bölge hiçbir şekilde temizlenmez sadece su bu kadar.
Mervezumra Leyla_Alexandra hicbir faydasi yok sirkenin aksine vajinaniz yapisini bozdugunu duymustum idrar yolu enfeksiyonu suphesi bile varsa doktora gidin bebege gecebilir erken dogum olabilir enfeksiyon cok onemli
Ikizlerr Benim bazen çok abartılı olduğunda sirkeden ziyade dış kısmına doğal bal iyi gelmişti. O alevini kesiyor ınsallah size de fayda eder ama mutlaka doktora danışın
iremanne Vajina kendini temizleyen bir yapı . Sadece su il dış genital bölge temizliği yapılmalı , vajinal duş yanlış bir şey . Ayrıca sirke florasını bozar . Bol su için ve doktora görünün ilaç verecektir .
Deletedmom124 Leyla_Alexandra canım ben çok denedim sirke karbonat geçmedi gebelik boyunca bence yapma çok yakıyor daha fazla kasindirip kanatiyor faydası var diyenlerde anlık görmüştür yada ileri derece enfeksiyonları yoktur bence doktora gitmelisin