Merhaba hanımlar 17+5 haftalık gebeyim az önce 4lü test sonuçları çıktı dr bebeğin beyninde kist olduğunu ama bu gibi kistlerin bu haftalarda olabildiğini 21-22 haftalarda kendiliğinden kaybolduğunu söyledi daha evvel başına gelen ya da bilgisi olan var mı aranızda?