burcakin18 bende çift rahimliyim ve ikinciye hamileyim bir oğlum var 3ay sonra 4yaşına girecek 4aylık hamileyim 6ay önce düşük yapmıştım şakın korkma herkezde aynı olmayabilir ama benim gebeliğim çok zor geçiyo düşük tehlikesi oluyo hep sürekli yatıyorum rahim normale göre daha dar olduğu için yerleşme zor oluyomuş canım dikkat et sende korkma ama ben vebal almamak için yazdım bilgi amaçlı hakkını helal et