Sema12 Nursahozer hic sormaa cnm hc anlatmim korkutmayaym gozunu 😥😥🙈 zaten her dogum ayni degil INSALLAAAHHH Rabbim tum hamilelere kolay dogmlar nasip eder 🤲🤲
Nursahozer Sema12 amiiin inşallahh canııımm 🙏 o zaman seninde bu doğumun inşallah kolay geçerr hayırlısıyla doğar inşallah diyelim 🙏
Nursahozer Sema12 bir de ben her gün meryem suresini okuyorum eğer okuyabilirsen günde bi kere sende oku derimm doğumunu rahat yaparmışsın diyolar türkçesini de okudum hem doğumla ilgili şeyler yazıyor
Sema12 Nursahozer dogumada az kaldi okuyaym cnm cok saol bird zaten meryem ana otu warms sanrm onuda yapcam bu sefer herseyi deneyeym 😂😂
Kayraruzgar Nursahozer evet eşimde bana yediriyor sürekli 2ayda 2 kilo alcak yemezsen nasıl alsın diyor :)
Nursahozer Kayraruzgar benimki de öyleydi şimdi yeme diyor bugün işe giderken aç kalma amaa ekmek yeme diyor 🤣🤣
Feridearslantas1 Nursahozer Bebegimmi aliyor acaba kiloyu😂saglik ocagindaki ebem senin 21 haftalik gibi dedi bebegime
Feridearslantas1 Bego-peri Bende cok fazla yiyorum 19+1 sadece 1 kilo aldm uzulsemmi sevinsemmi bilemedim
Bego-peri Feridearslantas1 ben o haftalarda hic almamistim korkmayin kisiden kisiye degisiyor zaten en dogrusu doktorunuzla gorusun
Zzeeyynneepp Nursahozer ben de 38. Haftamdayım ilk hamileliğim 20 kilo aldım toplam 72 ile hamile kalmıştım ama hiç dikkat etmedim iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum da 😌 pek şikayetçi değilim
Nursahozer Zzeeyynneepp 20 kilo normal bencee bitmiş yanii senin bebeğin doğucak nerdeyse ☺️ Bende 20 yle tamamlarsam şükrederim 👏 doktor öyle deyince şimdi korkuyla yiyorum yediklerimi de