Buseeeee Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah yavrularımızı,evet hepimiz tanışıp antalya”da bir avm de görüşme düzenliyebiliriz :)
Scorpion Hangi doktora gidiyorsunuz :) ben devlette zeynep inciye gidiyorum. Öneriyle tercih ettim. Fakat hala tereddütteyim. Sizin önerileriniz neler ?
Scorpion Fatma07 doğum içinde yine aynı doktorumu tercih edicekisniz ? Ben kalp atısını ali beyle duymuştum. Çok güleryüzlü bir bey. İlk hamileliğim ve biraz kaygılıyım haliyle. :)
Antalyali_07 Scorpion evet güler yüzlü anlayışlı ama ben artik bitiriyorum pazartesi günü sezeryanım var yarında ali beye son kontrolüme gidicem.... 9 ay boyunca ali pota ya gittim anlatımı çok güzel konuşması ama mecburiyetten ameliyatimi hatice diye biri yaoacak ali bey ona yönlendirdi nasil biri hic bilgim yok giden var mi o bayana hic yüzünü bile görmedim