112anne tekceisill hahah hastayım ondan galiba 😁 senin adını başka yorum yapan biriyle karıştırmışım 😊 ve
Bego-peri Ooo biz 36 olduk hala isim bulamadik konusamiyoruz bile isim konusunu . Erkek ismi daha zormus . Noyan, aden , doğa benim istediklerim bakalim ne olucak 🤔
BetVoL535 Oğlum var adını Allah bağışlasın çok şükür 🙏🙏Ali Doruk koymuştuk adını fikir olsun diye paylaşmak istedim 🥰🥰
Mihriiban tekceisill Miraç büyük oğlum küçük ogLuşumun adınıda Furkan koyucaz inşallah nasip olursa fikir olur belki canm ☺️