Alimsme Arkadaşlar ben 6 haftalık hamileyim ve kilomunum diye doktor üstten ultrsynla göremiyor hep alttan bakıyor acaba bebek biraz buyudekden sonra üstten görebilecek mi sizce yoksa doğana kadar altanmı bakacak
Meeerveunal Alimsme canım vajinal ultrasonun tıbben bebeğe zarar vermesi mümkün değil bunu aklından çıkartma hiçbir zaman bebeğin durduğu yere o aletin ulaşması imkansız ilk başlarda daha net sonuç verdiği için tercih ediliyor bir iki hafta sonra normal ultrasona geçer doktorun merak etme
Ozlem35 Bir arkadaşım da çok kiloluydu kendisi aynı şekilde bebeğin kalp atışını görememişti doktor 6.haftasında alttan bakmıştı...ılerleyen zamanda bir sonraki ay ultrasondan bakmıştı ve görmüşlerdi 😊 korkmana gerek yok
tekceisill Alimsme İlk 5 6 haftalıkken bakıyorda daha sonrasında bakmıyor bir arkadaşım yine doktora gittiğinde görünmüyor diye alttan bakmaya devam etmiş bebeği düştü 🙁