Uzan ve dinlen canım tabii doktoruna da danış sen benimde öyleydi dün nerdeyse tüm gün uzandım ve kesildi gelmemeye başladı doktoruma da sormuştum uzan ve dinlen demişti çok yorulduğum ve ayakta durduğum zamanlar benimde öyle oluyor ama sen yine muhakkak doktoruna danış