Smyy018 kızlar doktorda 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim ama bu haftama kadar ne kasık ne rahim ağrısı yerleşme sancım ağrım dahi olmadı.. hiç olmadı hemde. olmaması normalmi?