11-14 hafta arasında yapılıyor tam anlamıyla vakit kaybetmiş olmazsın bence.
sağlıklı güzel haberlerini al inşalla bebişin 🙏
yanlış hatırlamıyorsam usg ile kan verdiğin süre aynı olması gerekiyor yani tekrar ense kalınlığına ve burun kemiğine bakılması gerekebilir mi bilmiyorum doktora ya da bilen birine sormakta fayda var