Melisbol ben de 15.haftada oldum. Ondan önce kanamam olmuştu yani düşük riski olduğu için ben de ayrıldım işimden. 3.aydan beri sürekli istirahat ediyorum, benimkiler İkizler. Haliyle sadece wc ve duş dışında kalkmıyorum korkumdan. Ona rağmen 22.haftamda hunileşme göründü. Çok şükür sonra ilginç bir şekilde kayboldu. Şuan 26+2 yiz. Yerinizde olsam rapor alır devam etmezdim. Ever yatmak çok zor geliyor çalışan insana ama Rabbim sabrını veriyor. Sağlıkla kucağımıza aldıktan sonra yine devam ederiz kaldığımız yerlerden inşallah. Beni de bu teselli ediyor