Kızlar direk konuya gireyim biraz uzun çünkü 11 mart akşam saat 6 gibi suyum gelmeye başladı ama sızıntı şeklindeydi saat 9 a kadar bekledım ve sonra doktoruma mesaj attım oda hastaneye gitmemi nts ye bağlanmamı ve alttan muayene yapılmamı istedi dediği gibi hastaneye gittim ve muayene oldum sancım hiç yoktu sadece 1 cm açılmam vardı doktoruma haber verildi oda yatış yapılmasını söyledi çünkü oğlumun kalp atışlarını dinlemeleri gerekiyormuş sabaha kadar hiç agrım olmadı sabah 8 buçukta suni sancı vermeye başladılar ve saat 2 ye kadar suni sancı yedim ( anlatıldığı gibi korkulacak birşey değil ) doktorum geldı ve benı muayene etti dedi ağrıların cok güzel ve düzenli dedi bu ağrılarla en az 8 cm açılman olması gerekiyor ama senın 3 cm dedi Bebek kanala girmemiş bile dedi sezeryan önerdi boşu boşuna acı cekersın dedi ve cok zor bi karar alıp sezeryanı kabul ettım işte belden uyuşturdular Doğuma başladılar doktorum 3 kez boynuna 1 kez de beline kordon dolanmış iyi ki sezeryan yaptık dedi oğlumun boynuna dolanan kordon onun hazneye girmesini engellenmiş ve normal Doğum yapmamı engel olmuş sezeryanda bile zor çıkarttılar şükürler olsun sağlıklı bi şekilde dünyaya geldı oğlumun sesini duydum ve kendısını gördüm tarifsiz bi duygu sevinçten ağladım oğlumu kontrolleri için götürdüler 3150 gram doğdu oğlum kıyafetlerını giydirip tekrar getirdiler yanağıma koydukar sıcacık ve o kadar güzel kokuyordu kı bütün sıkıntılarım gitti oğlumu babasına götürdüler benım dikişlerim atıldı ve odama çıkartıldım sonrası cok kötüydü benım için aklınız varsa sazeryandan uzak durun kızlar ben hem sunı sancıyı hem sezeryanı yaşadım hangisi daha az acılı dersenız kesinlikle suni sancı abartıldığı gibi bi ağrı olmuyor emın olun, şuan oğlumla yan yanayız allahım herkese bu duyguyu yaşatsın yarabbim kimseyi o yolda bırakmasın biraz uzun oldu ama kusura bakmayın artık oğlumla ben öpüyoruz kocaman kendınıze ii bakın ❤❤❤👪