Betulackln gozde1267 insallah sag salim alirsin kucagina bende normal bekliyorum ama gelmeye niyeti yok benim kızın cuma suni vercekler banada sen bide bendeki stresi düşün
gozde1267 Betulackln sana da Allah kolaylık versin ben 10 gün erken alıyorlar ama öldüm beklemekten sonunda gelıyor yoksa benim oğlan da rahat çıkmak istemıyor 🥰
gozde1267 Betulackln iyi cesaret ben normal çok korktum o yüzden sezeryana karar verdik insallah çok iyi geçer senin de
Betulackln gozde1267 bende sezeryandan korkuyorum 😂 tabi insallah suniyle acilmam olur olmassa benimde sonum sezeryan 41 olduk hala tik yok