krdmnsanemm Kızlar bir hafta sonra detaylı ultrasona giricem içimde hep bi korku var ya bebeğimde bişey çıkarsa bişey olursa diye Allah’a şükür doktorum şu ana kadar hiçbir sorun olduğunu söylemedi ama bende sürekli bi endişe var sizde de böyle oldu mu acaba?🙄
Fatmanuraydemir krdmnsanemm vala bende pzts gircem bnmde dktrum.olumsuz bsey solemedi ama kötü düşünmemek lzm allah koruyan başımıza gelmesin ınş sağlıklı olur bisey çıkmaz bebişlerde😊
Essa krdmnsanemm ben de oyleydim ama korkma hersey yolunda diyor doktor yolluyor genelde.bos yere stres yaptiginla kaliyorsun.onun yerine resmini gorucem diye heycan duy.gerisini sallaaa gitsin😊
Prensesannesiiii krdmnsanemm bende geçen hafta girdim. Tıpkı senin gibi çok korkuyordum kötü bişey çıkar diye içim içimi yedi o güne kadar. Ama çok şükür ki doktor herşeyi çok güzel dedi☺