Cigdembakar bende öyleydim ama hamile olduğumu öğrendiğimde 4+4 haftalıktı, pazar günü olduğu için nöbetçi doktor bulup gittik bir özel hastaneye. saçma sapan şeyler söyleyip moralimizi bozdu halbuki söylemesi gereken tek şey evet hamilesiniz ama şuan çok küçük beklememiz lazım şu kadar gün sonra tekrar gelin :) bunu demek yerine beni hep olumsuzluğa sürükledi, 10 gün sonra muayene hakkımız olduğu için ve o adamın yerine farklı bir doktor olduğu için yine aynı hastaneye gittik. bu sefer kadın doktor farklı şekillerde verdiği cevaplarla ve bana yaklaşımlarıyla asabımı bozdu :) ilk haftalarım aşırı stresli ve kaygılı geçti o 2 doktor yüzünden, inat ettim 2-3 hafta gitmicem beklicem diye o sırada hemen kendime iyi bir doktor buldum gittik ve bebeğimizi gördük rahatladık:) şuan 16+2 olduk oğlumuz olcakmış doktorumdan da hastaneden de gayet memnunum:) lafı çok uzattım kusura bakma ama sanada tavsiyem mutlaka işinde başarılı ve kesinlikle senin sevdiğin bir doktor olmalı:)