Nurayulukaya 36+1 im.2 gündur kasilmalarim oluyor ara ara sanci seklinde geçiyor sanki sızıntımda var ama idrar da olabilir doktora gecen persembe gittim suyu iyi dedi Bu durumlarda olanlar var mi??