Senasehr yok öyle bişey ya, gebeliğin ilk ve son 3ayı asla hastalanmamamızı kim garanti edebilir, pek ala öksürük krizleri geçirdim, grip oldum kaç kere.. Hem de çok ağır, doktora gittim, ilaç verdi, içtim geçti.. Boşuna çekme ağrı sızı, geçmiş olsun 😊 🤞