bebekte bi sıkıntı yoksa herşey iyise bekliyor kimi doktor. bnm doktorum herşey iyi olduğu surece sıkıntı yok demişti en son qittiqim de plesantada kireçlenme olduğunu söyledi yarin qel coqalirsa yatisini yapalım dedi ertesi qunde coqalinca hemen yatış yaptı doqumum oldu. 38+6 qunlukken doqurdum