Tugbardm ya benim iki tarafta cok kalabalik mevlut nasil yapicam nasil altindan kalkicam diye yapip yapmama konusunda tereddütteym o yuzden hediyelik yapicam yoksa bende sadece cikolata istiyodum 🙁 iki tarafi ayni anda cagirmasam olmaz gelincede o kadar kalabaligi nasil agirlicam bilmiyorum ev acisindan