kkmbra20 Merhaba kızlar 7 gün oldu doğum yapalım hala ağrılarım dinmedi içten gelen nedenini bilmediğim çok kötü ağrıyor hergun iğneyle ayakta duruyorum lavabo desen yoktur napcam şaştım kaldım iç dikişlerde mi hata var acaba bunu yaşayan var mı?
Sahreyldrm kkmbra20 ah kuzum ben de ilk dogumumda öyle oldum 3-4 ay yatalak gibi yattım Allah düşürmesin kimseyi o duruma çok zor bunda da sezeryan oldum hiç yatmadım çok çok memnun kaldım bin şükür
Merve kkmbra20 sizi happykidste de okudum. Ama burda anneler hamiş ve doğum için gün sayıyo buraya yazmayın bence insanları korkutmayın. Çok çok geçmiş olsun. Doktorunuzla görüşmeniz daha faydalı olacaktır
Guligul kkmbra20 koca koca harflerle yazmis bir de yaa!! Insan 1 haftadir bu durumdaysa beklemez doktora gider baktirir. Bunyenizle veya operasyonunuzla alakali bir durumdur doktorunuzla gorusun burada yapilacak bir sey yok. Milleti de bilerek veya bilmeyerek korkutmaya calismayin. Kendim sezaryen yapmak zorunda kalsam bile her seye ragmen normal dogumu savunmaya devam edecegim ki saglikli olanlar normal icin cesaret bulsunlar. Kolay gelsin.
Demetdemircioglu kkmbra20 gerekirse farkli bir doktora gidin sahsen ben dogumdan sonra odama bile yuruyerek gidecektim zorla oturttular sandalyeye dikis agrim 2 hafta surdu ama agri kesici bile icmedim hergun bi sikinti olabilir
Demetdemircioglu gurcem kötü seylerle zihnini bulandirma 🥰 cok güzel bi an 🌸ben dogum sonrasi kendi isimi kendim gorur sekildeydim herkes kotu olcak diye bisey yok🙃
rabnaz6822 kkmbra20 bir sürü Doğum yapacak insan var lütfen korkutma onları ve beni 🙏rabbim yardımcın olsun ve en kısa zamanda git doktoruna 💁🏻♀️
defne55 kkmbra20 doktora git detaylı bi muayne ol canım ben 10 gün önce doğum yaptım çoktan geçti dikişlerim şimdiye geçmese bile ağrısının azalması lazımdı
gurcem Demetdemircioglu ya ben zaten sezaryan dusunuyorum ama sımdı normalı boyle zorsa sezaryan Aman Allahım😒 ıster ıstemez korkuyorum
Selinnnce Normal dogum bu kolay olcak diye bisey yok. Illaki zor olacak. Her insanin hikayesi farklidir. Benimde cok zor oldu bebegim kilolu dogdudu icin ama herseyin bi sureci var geciyor. Hic korkmayin kizlar Allah bizi Ve vucudumuzu ona gore yaratmis 🙏