Fatmanurr1 Adetim bir hafta oldu gecikiyor hemen test yapmak istemiyorum sizce ne zaman gebelik testi yapmalıyım Yani doğru Zaman ne zaman 🤔
Fatmanurr1 Momof2child hayal kırıklığı çok yaşadığim için test yapmak ve yapmamak arasında gidip geliyorum
Pnarrr Baya geçmiş zaten yapabilirsin benim adetim geciktiğinin 5. Günü yerleşme kanaması gelmişti ertesi günü kan testinde çok şükür hamile olduğumu ögrendim 🤲🧿
AysennHE Fatmanurr1 sağlık olsun canım bu kez olmazsa bi daha ki ay olur inşallah Rabbim tez zamanda sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin inşallah🙏
Deletedmom0870 Fatmanurr1 Üzülme canım belki gelecek ay olur inşallah rabbim tez zamanda kucağına almayı nasip etsin inşallah
DidEmre90 Fatmanurr1 Benm de adetım 1 hafta gecikti. 1 tane düşüğüm oldu Ben de biraz bekliycem. Normalde adetim düzenlidir. Sizinle aynı durumdayım